Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Kopi

Planck

Meja Kopi Meja itu diperbuat daripada kepingan papan lapis yang berlainan yang dilekatkan bersama di bawah tekanan. Permukaannya dilapisi kertas pasir dan dirawat dengan pernis matt dan sangat kuat. Terdapat 2 tingkat - kerana bahagian dalam meja berongga - yang sangat praktikal untuk meletakkan majalah atau kotak-kotak. Di bawah meja terdapat binaan roda peluru. Jadi jurang antara lantai dan meja sangat kecil, tetapi pada masa yang sama, ia mudah dipindahkan. Cara penggunaan papan lapis (menegak) menjadikannya sangat kuat.

Konsep Ruang Rehat

Dhyan

Konsep Ruang Rehat Konsep ruang rehat Dyhan menggabungkan reka bentuk moden dengan idea timur tradisional dan prinsip ketenangan dalaman dengan menghubungkan dengan alam semula jadi. Menggunakan Lingam sebagai inspirasi bentuk dan pohon Bodhi dan kebun Jepun sebagai asas pada modul konsep, Dhyan (Sanskrit: meditasi) mengubah falsafah timur menjadi konfigurasi yang bervariasi, yang memungkinkan pengguna untuk memilih jalan menuju zen / relaksasi. Mod kolam air mengelilingi pengguna dengan air terjun dan kolam, sedangkan mod taman mengelilingi pengguna dengan tanaman hijau. Mod standard mengandungi kawasan penyimpanan di bawah platform yang berfungsi sebagai rak.

Kawalan Akses Pengecaman Wajah 3D

Ezalor

Kawalan Akses Pengecaman Wajah 3D Temui pelbagai sistem kawalan akses sensor dan kamera, Ezalor. Algoritma dan pengkomputeran tempatan direkayasa untuk privasi. Teknologi anti-spoofing tahap kewangan menghalang topeng muka palsu. Pencahayaan reflektif lembut membawa keselesaan. Dalam sekelip mata, pengguna dapat mengakses tempat yang mereka sukai dengan mudah. Pengesahan tanpa sentuhan memastikan kebersihan.

Koleksi Perabot

Phan

Koleksi Perabot Koleksi Phan diilhamkan oleh bekas Phan yang merupakan budaya kontena Thailand. Pereka menggunakan struktur bekas Phan untuk membuat struktur perabot yang menjadikannya kuat. Reka bentuk dan perincian yang menjadikannya moden dan ringkas. Pereka menggunakan teknologi potong laser dan kombinasi mesin kepingan logam lipat dengan kayu CNC untuk membuat perincian yang kompleks dan unik yang berbeza daripada yang lain. Permukaannya telah selesai dengan sistem bersalut serbuk untuk menjadikan strukturnya tetap panjang, kuat tetapi ringan.

Najis Lipat

Tatamu

Najis Lipat Menjelang 2050 dua pertiga penduduk bumi akan tinggal di bandar. Cita-cita utama di belakang Tatamu adalah untuk menyediakan perabot yang fleksibel untuk orang yang ruangnya terhad, termasuk mereka yang sering bergerak. Tujuannya adalah untuk membuat perabot intuitif yang menggabungkan ketahanan dengan bentuk yang sangat tipis. Hanya memerlukan satu gerakan memutar untuk menggerakkan najis. Walaupun semua engsel dibuat dari kain tahan lama sehingga ringan, sisi kayu memberikan kestabilan. Setelah tekanan diberikan ke atasnya, najis akan semakin kuat apabila kepingannya terkunci, berkat mekanisme dan geometri yang unik.

Kerusi

Haleiwa

Kerusi The Haleiwa menenun rotan yang lestari menjadi lekuk-lekuk dan menyusun bayangan yang berbeza. Bahan semula jadi memberi penghormatan kepada tradisi artisanal di Filipina, yang dibuat semula untuk masa kini. Berpasangan, atau digunakan sebagai pernyataan, kesesuaian reka bentuk menjadikan kerusi ini dapat disesuaikan dengan gaya yang berbeza. Menciptakan keseimbangan antara bentuk dan fungsi, rahmat dan kekuatan, seni bina dan reka bentuk, Haleiwa selesa seperti indah.