Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Animasi 3D

Alignment to Air

Animasi 3D Mengenai animasi huruf kreatif, Jin bermula dengan abjad A. Dan, ketika sampai pada langkah konsep, dia berusaha melihat suasana yang lebih kuat yang mencerminkan falsafahnya yang cukup aktif tetapi teratur pada masa yang sama. Sepanjang perjalanan, dia mengemukakan kata-kata yang bertentangan dengan tegas untuk mempertahankan ideanya dalam beberapa cara seperti sejajar dengan udara yang merupakan tajuk projek ini. Dengan itu, animasi menyajikan momen yang lebih tepat dan halus pada kata pertama. Sebaliknya, ini berakhir dengan getaran yang agak fleksibel dan longgar untuk menyatakan huruf terakhir.

Nama Projek : Alignment to Air, Nama pereka : Jin Jeon, Nama pelanggan : Jin Jeon(J2Motion).

Alignment to Air Animasi 3D

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.