Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Struktur Kanopi Photochromic

Or2

Struktur Kanopi Photochromic Or2 adalah struktur bumbung permukaan tunggal yang bertindak balas terhadap cahaya matahari. Segmen poligonal permukaan bertindak balas terhadap cahaya ultra-ungu, memetakan kedudukan dan intensiti sinar suria. Ketika berada di tempat teduh, bahagian Or2 berwarna putih lut sinar. Namun apabila terkena cahaya matahari, mereka menjadi berwarna, membanjiri ruang di bawah ini dengan warna cahaya yang berbeza. Pada siang hari Or2 menjadi alat teduhan secara pasif mengawal ruang di bawahnya. Pada waktu malam Or2 berubah menjadi candelier besar, menyebarkan cahaya yang telah dikumpulkan oleh sel fotovoltaik bersepadu pada siang hari.

Nama Projek : Or2, Nama pereka : Christoph Klemmt & Rajat Sodhi, Nama pelanggan : Orproject.

Or2 Struktur Kanopi Photochromic

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.