Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kawalan Kualiti Udara

Midea Sensia AQC

Kawalan Kualiti Udara Midea Sensia AQC adalah kacukan pintar yang menggabungkan bahagian dalam rumah dengan keanggunan dan gaya. Ia menghadirkan teknologi dan inovasi yang diperkuatkan manusia melalui fitur, mengawal suhu dan pemurnian kualiti udara dengan pencahayaan dan pasu hingga hiasan bilik. Kesejahteraan datang melalui teknologi sensor yang dapat membaca persekitaran dan menjaga suhu dan kelembapan tempatan stabil, seperti persediaan sebelumnya, yang dibuat oleh MideaApp.

Nama Projek : Midea Sensia AQC, Nama pereka : ARBO design, Nama pelanggan : ARBO design.

Midea Sensia AQC Kawalan Kualiti Udara

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.