Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Basikal Elektrik

Ozoa

Basikal Elektrik Basikal elektrik OZOa mempunyai bingkai dengan bentuk 'Z' yang khas. Bingkai membentuk garis yang tidak terputus yang menghubungkan elemen fungsional utama kenderaan, seperti roda, stereng, tempat duduk dan pedal. Bentuk 'Z' berorientasi sedemikian rupa sehingga strukturnya memberikan suspensi belakang buatan semula jadi. Ekonomi berat disediakan dengan penggunaan profil aluminium di semua bahagian. Bateri ion litium yang boleh ditanggalkan dan dicas semula disatukan ke dalam bingkai.

Nama Projek : Ozoa, Nama pereka : Nimrod Riccardo Sapir, Nama pelanggan : Ningbo MYWAY Intelligent Technology Co. Ltd..

Ozoa Basikal Elektrik

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.