Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Set Kopi

Riposo

Set Kopi Reka bentuk perkhidmatan ini diilhamkan oleh dua sekolah pada awal abad ke-20 Bauhaus Jerman dan avant-garde Rusia. Geometri lurus yang ketat dan fungsi yang difikirkan sepenuhnya sesuai dengan semangat manifesto pada masa itu: "apa yang senang itu indah". Pada masa yang sama mengikuti trend moden, pereka menggabungkan dua bahan yang berbeza dalam projek ini. Porselin susu putih klasik dilengkapi dengan penutup terang yang diperbuat daripada gabus. Fungsi reka bentuk disokong oleh pegangan yang mudah dan senang dan keseluruhan penggunaan borang.

Nama Projek : Riposo, Nama pereka : Mikhail Chistiakov, Nama pelanggan : Altavolo.

Riposo Set Kopi

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.