Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tekan Untuk Mengeluarkan Palam Elektrik

The GAN Switch

Tekan Untuk Mengeluarkan Palam Elektrik Biasanya jika seseorang ingin mengeluarkan plag elektrik, mereka perlu mematikan kuasa dan mengeluarkannya dengan tenaga yang cukup. Idea konseptual tetapi kelihatan ini hanya membolehkan satu jari melakukan semua pekerjaan. Suis ON / OFF yang juga sebagai butang untuk mengeluarkan palam, membantu memberitahu anda jika palamnya disambungkan ke bekalan kuasa atau tidak.

Nama Projek : The GAN Switch, Nama pereka : Tay Meng Kiat Nicholas, Nama pelanggan : .

The GAN Switch Tekan Untuk Mengeluarkan Palam Elektrik

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.