Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja

cocktail

Meja Reka bentuknya adalah meja koktel hitam dengan bayang-bayang menarik yang bermain dari hitam meja. Ini adalah reka bentuk abadi yang sesuai dengan banyak gaya. Artifak boleh dipamerkan pada tahap yang berbeza di bawah untuk mengubah penampilan meja sambil juga memastikan bahagian atas meja tetap jelas. Jadualnya adalah reka bentuk tunai dan bawa KD: beli, bawa pulang, dan senang dipasang oleh sesiapa sahaja. Reka bentuknya cantik, menarik untuk dilihat, tetapi tidak mengganggu. Meja koktel biasanya berada di pusat aktiviti, tetapi tidak boleh menjadi pusat perhatian - meja ini dapat dicapai begitu sahaja

Nama Projek : cocktail, Nama pereka : Mario J Lotti, Nama pelanggan : Mario J Lotti Architecture, PC.

cocktail Meja

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.