Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Dalaman Runcit

Hiveometric - Kuppersbusch Showroom

Reka Bentuk Dalaman Runcit Pelanggan mencari reka bentuk kreatif untuk mewakili jenama dengan baik. Nama 'Hiveometric' dibentuk oleh dua perkataan 'sarang' dan 'geometri', yang hanya memberitahu konsep utama dan menggambarkan reka bentuk. Reka bentuknya diilhamkan oleh produk pahlawan jenama itu, kompor elektrik berbentuk sarang lebah. Dibayangkan sebagai sekumpulan sarang lebah, ciri dinding dan siling dalam kemasan yang kemas menghubungkan dan menggabungkan bentuk geometri yang kompleks. Garisan halus dan bersih, menghasilkan penampilan kontemporari yang ramping untuk melambangkan imaginasi dan kreativiti yang tidak terhingga.

Nama Projek : Hiveometric - Kuppersbusch Showroom, Nama pereka : Alain Wong, Nama pelanggan : .

Hiveometric - Kuppersbusch Showroom Reka Bentuk Dalaman Runcit

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.