Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku Bandar

Eternity

Bangku Bandar Bangku dua tempat duduk yang diperbuat daripada batu cair. Dua unit yang kuat memberikan pengalaman tempat duduk yang selesa dan merangkumi dan pada masa yang sama, mereka menjaga kestabilan sistem. Akhir bangku diposisikan sedemikian rupa sehingga meneutralkan pergerakan sedikit pun. Ini adalah bangku yang menghormati infrastruktur persekitaran bandar yang ada. Pemasangan di lokasi yang mudah diperkenalkan. Titik Anchorage tidak lagi, hanya turun & lupakan. Hati-hati, Eighternity sudah dekat. oh ya.

Nama Projek : Eternity, Nama pereka : George Drakakis, Nama pelanggan : Escofet.

Eternity Bangku Bandar

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.