Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Seni Visual

Loving Nature

Seni Visual Mencintai alam semula jadi adalah projek karya seni yang bermaksud cinta dan penghormatan terhadap alam semula jadi, kepada semua makhluk hidup. Pada setiap lukisan, Gabriela Delgado memberi penekanan khusus pada warna, memilih elemen yang berhati-hati yang disatukan dengan harmoni untuk mencapai kemasan yang subur tetapi sederhana. Penyelidikan dan cintanya yang tulen terhadap reka bentuk memberikannya kemampuan intuitif untuk membuat kepingan berwarna cerah dengan elemen spot mulai dari yang hebat hingga yang cerdik. Budaya dan pengalaman peribadinya membentuk komposisi menjadi naratif visual yang unik, yang pasti akan mencantikkan suasana dengan alam dan keceriaan.

Nama Projek : Loving Nature, Nama pereka : Gabriela Delgado, Nama pelanggan : GD Studio C.A.

Loving Nature Seni Visual

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.