Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Dalaman Kediaman

Beijing Artists' House

Dalaman Kediaman Selepas 30 tahun perindustrian China yang pesat, projek ini mencerminkan perubahan sosial dan pembangunan perindustrian yang mendasar bagi sebuah negara yang memerlukan seni bina moden. Dalam pengertian ini, rumah ini bertindak balas terhadap perpindahan yang jauh dari acuan tradisional dan ke arah realiti industri. Ini bertujuan untuk meneroka kemampuan industri China, bukan sebagai trauma kejam yang tersembunyi melainkan kekuatan kemajuan yang dapat mengagihkan kesejahteraan di seluruh masyarakat.

Nama Projek : Beijing Artists' House, Nama pereka : Yan Pan, Nama pelanggan : A photography in Beijing.

Beijing Artists' House Dalaman Kediaman

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.