Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Dalaman Pejabat

Mundipharma Singapore

Reka Bentuk Dalaman Pejabat Dekorasi kawasan penerimaan tetamu memberikan nuansa yang sangat moden ke pejabat, seperti pengangkat muka baru, lengkap dengan lampu bulat, panel kaca penuh, pelekat buram, kaunter marmar putih, kerusi berwarna dan pelbagai bentuk geometri untuk mengatasinya. Reka bentuk yang terang dan berani adalah petunjuk niat pereka untuk memaparkan imej korporat, terutama dengan penyatuan logo syarikat di dinding ciri. Bersama dengan tata letak pencahayaan yang teliti di kawasan strategik, kawasan penerimaannya kuat dari segi reka bentuk namun secara senyap-senyap menampilkan daya tarikan estetiknya.

Nama Projek : Mundipharma Singapore, Nama pereka : Priscilla Lee Pui Kee, Nama pelanggan : Apcon Pte Ltd.

Mundipharma Singapore Reka Bentuk Dalaman Pejabat

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.