Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jam Digital

PIXO

Jam Digital Konsep ini akan "mendigitalkan" "nombor nombor" jam mekanikal pada tahun 70an. Dengan paparan dot-matriks penuh, PIXO dapat menunjukkan nombor "bergulir" animasi yang fasih. Tidak seperti jam tangan digital lain dengan penolak, PIXO hanya mempunyai mahkota putar untuk mengoperasikan semua mod yang merangkumi: Mod waktu, Waktu dunia, Jam randik, 2 Penggera, lonceng Setiap Jam dan Pemasa. Reka bentuk keseluruhan mensasarkan orang yang menyukai barangan digital dengan pelaksanaan baru. Pelbagai kombinasi warna dan reka bentuk casing unisex dapat memenuhi pelbagai jenis pilihan pengguna.

Nama Projek : PIXO, Nama pereka : PIXO TEAM, Nama pelanggan : PIXO LIMITED COMPANY.

PIXO Jam Digital

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.