Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tipografi

Ila'l Amam Type Family

Tipografi "Ila'l Amam" adalah keluarga jenis Arab yang dikembangkan dari campuran jenis paparan pertama yang pernah dibuat - Fat Faces, serta skrip Kufik Iran vintaj abad ke-11, menggabungkan semuanya menjadi format miring / serong. "Ila'l Amam" terdiri daripada jenis paparan yang digunakan untuk tujuan berskala besar kerana hurufnya sangat bergaya dan ditandai dengan adanya kontras yang jelas antara sebatan tebal dan tipis. Kekaguman di sebalik jenis huruf yang miring / miring datang dari kekurangan satu jenis bahasa Arab, kerana bahasa Arab mungkin dianggap mempunyai format Itali semata-mata sejak awal.

Nama Projek : Ila'l Amam Type Family, Nama pereka : Sara Mansour, Nama pelanggan : Sara Mansour.

Ila'l Amam Type Family Tipografi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.