Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi

Everyday chair

Kerusi Tuan Bruno Munari mendakwa bahawa di dunia, "ada lebih banyak kerusi daripada keldai." Mengapa menarik kerusi lain? Sudah ada banyak kerusi yang bagus, ada yang buruk, ada yang selesa, yang lain sedikit kurang. Oleh itu, dengan membayangkan objek yang akan berlari dari gaya apa pun yang bercerita sedikit, menyambar senyuman, kerusi Everyday telah difikirkan. Anehnya bahawa tanpa membezakan akidah atau keturunan, setiap orang setiap hari duduk dengan puas di kerusi seramik putih ... Perwatakannya yang suka bermain menjadi jemputan untuk duduk meluangkan masa untuk berehat.

Nama Projek : Everyday chair, Nama pereka : Federico Traverso, Nama pelanggan : MYYOUR.

Everyday chair Kerusi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.