Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kafe

Aix Arome Cafe

Kafe The Café adalah tempat pengunjung merasakan wujud bersama dengan lautan. Struktur berbentuk telur besar yang diletakkan di tengah ruang secara serentak berfungsi sebagai juruwang dan bekalan kopi. Penampilan gerai yang ikonik diilhamkan oleh biji kopi yang kelihatan gelap dan kusam. Dua bukaan besar di bahagian atas kedua sisi "kacang besar" berfungsi sebagai sumber pengudaraan dan cahaya semula jadi yang baik. Kafe menyediakan meja panjang seperti sekumpulan gurita dan buih. Lampu gantung yang kelihatan rawak menyerupai pemandangan ikan ke permukaan air, riak berkilat menyerap cahaya matahari yang nyaman dari langit putih yang luas.

Pameran Roadshow

Boom

Pameran Roadshow Ini adalah projek reka bentuk pameran untuk roadshow jenama fesyen bergaya di China. Tema roadshow ini mengetengahkan potensi para belia untuk membentuk gambar mereka sendiri, dan melambangkan kebisingan letupan roadshow ini dibuat di khalayak ramai. Bentuk zigzag digunakan sebagai elemen visual utama, tetapi dengan konfigurasi yang berbeza ketika diterapkan di gerai di kota yang berlainan. Struktur bilik pameran semuanya "kit-bahagian-bahagian" pasang siap di kilang dan dipasang di lokasi. Beberapa bahagian boleh digunakan semula atau dikonfigurasi ulang untuk membentuk reka bentuk gerai baru untuk perhentian roadshow seterusnya.

Terobosan Reka Bentuk Grafik

The Graphic Design in Media Conception

Terobosan Reka Bentuk Grafik Buku ini adalah mengenai reka bentuk grafik; ia memberikan gambaran yang jelas, terperinci pada struktur reka bentuk sebagai proses yang digunakan untuk berkomunikasi dengan khalayak dengan budaya yang berbeza melalui kaedah reka bentuk merangkumi makna reka bentuk grafik sebagai peranan, Proses reka bentuk sebagai teknik, Reka bentuk jenama sebagai konteks pasaran, Reka bentuk pembungkusan dengan templat yang disediakan dan mengandungi karya dari kreatif yang sangat imaginatif, yang digunakan untuk menunjukkan prinsip reka bentuk.

Pejabat Jualan

Chongqing Mountain and City Sales Office

Pejabat Jualan "Mountain" adalah tema utama pejabat penjualan ini, yang diilhami oleh latar belakang geografi Chongqing. Corak guli kelabu di lantai terbentuk dalam bentuk segitiga; dan ada banyak sudut dan sudut yang ganjil dan tajam di dinding ciri dan kaunter penerimaan berbentuk tidak teratur, untuk menunjukkan konsep "gunung". Selain itu, tangga yang menghubungkan lantai dirancang untuk menjadi laluan melalui gua. Sementara itu, lampu LED digantung dari siling, meniru pemandangan hujan di lembah dan menghadirkan perasaan semula jadi, untuk melembutkan keseluruhan kesan.

Grafik Untuk Rumah Percutian

SAKÀ

Grafik Untuk Rumah Percutian PRIM PRIM studio mencipta identiti visual untuk rumah tamu SAKÀ termasuk: reka bentuk nama dan logo, grafik untuk setiap bilik (reka bentuk simbol, corak kertas dinding, reka bentuk untuk gambar dinding, applikasi bantal dll.), Reka bentuk laman web, kad pos, lencana, kad nama dan jemputan. Setiap bilik di rumah tamu SAKÀ menampilkan legenda yang berbeza yang berkaitan dengan Druskininkai (sebuah bandar peranginan di Lithuania di mana rumahnya berada) dan sekitarnya. Setiap bilik mempunyai simbol tersendiri sebagai kata kunci dari legenda. Ikon ini muncul dalam grafik dalaman dan objek lain yang membentuk identiti visualnya.

Permaidani

Folded Tones

Permaidani Permaidani sememangnya rata, tujuannya adalah untuk mencabar fakta sederhana ini. Ilusi tiga dimensi dicapai dengan hanya tiga warna. Kepelbagaian nada dan kedalaman permaidani bergantung pada lebar dan ketumpatan garis-garis, daripada palet warna yang besar yang mungkin sesuai dengan ruang tertentu, sehingga memungkinkan untuk penggunaan yang fleksibel. Dari atas atau jauh, permaidani itu menyerupai kepingan yang dilipat. Walau bagaimanapun, semasa duduk atau berbaring di atasnya, ilusi lipatan mungkin tidak dapat dilihat. Ini membawa kepada penggunaan garis berulang yang mudah yang dapat dinikmati sebagai corak abstrak dari jarak dekat.