Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Korporat

Vivifying Minimalism

Reka Bentuk Korporat Hasilnya adalah untuk mewujudkan ruang kontemporari yang menyesuaikan terapi berdasarkan teknologi canggih sambil menawarkan rawatan spa klasik. Cadangan yang dihasilkan adalah untuk mewujudkan ruang dinamik yang memancarkan kesederhanaan makmal saintifik sambil menambahkan konotasi dalaman klasik yang hangat. Inspirasi untuk lobi darat berasal dari falsafah zen dan sifat kosmos yang dinamis. Lavaplaster putih mengisyaratkan alasan klinikal putih dan saintifik, coklat coklat dari palet klasik mengisyaratkan konotasi keinginan manusia.

Pusat Perubatan

Neo Derm The Center

Pusat Perubatan Ia direka untuk mengasyikkan tema garis, dan sorotan warna kapur sudah cukup untuk menunjukkan ringkas reka bentuk yang suram dan bertenaga untuk pusat penjagaan kulit ini. Rasuk garis putus-putus putih melintasi siling putih dan memanjang ke ruang sekitar dengan dinamik. Zon bersantai yang berdekatan dengan penerimaan tetamu diatur dengan warna kapur warna dari perabot ke permaidani yang menekankan inti pati jenama muda dan segar dengan melihat ke pelabuhan Victoria.

Ruang Pameran Dan Rundingan

All Love in Town Sales Center

Ruang Pameran Dan Rundingan Ruang komersial juga boleh menjadi kawasan aktiviti berorientasikan perniagaan yang penuh dengan seni dan estetika seperti teater dan muzium. Sebilangan kecil pereka tidak pernah menyangka bahawa gabungan intensif orang dan persekitaran menjadi sangat penting daripada yang kita harapkan. Kami membuat ruang dalaman yang menyerang dengan orang-orang yang masuk ke dalamnya dengan menggunakan sebilangan besar lampu-lampu dengan harga murah, bola hiasan Ping Pong dan Krismas. Ia membawa legenda penjualan harta benda menyelesaikan tugas penjualan dalam tiga bulan pada masa itu di seluruh industri kerana reka bentuknya yang tersendiri.

Cincin

Moon Curve

Cincin Dunia semula jadi terus bergerak kerana mengimbangi antara ketertiban dan kekacauan. Reka bentuk yang baik dibuat dari ketegangan yang sama. Kualiti kekuatan, keindahan dan dinamisme berpunca dari kemampuan artis untuk tetap terbuka terhadap lawan-lawan ini semasa tindakan penciptaan. Potongan selesai adalah jumlah banyak pilihan yang dibuat oleh artis. Semua pemikiran dan perasaan tidak akan menghasilkan kerja yang kaku dan sejuk, sedangkan semua perasaan dan tidak ada kawalan menghasilkan kerja yang gagal untuk mengekspresikan dirinya. Jalinan keduanya akan menjadi ungkapan tarian kehidupan itu sendiri.

Lampu

Capsule Lamp

Lampu Lampu pada mulanya direka untuk jenama pakaian kanak-kanak. Inspirasi berasal dari mainan kapsul yang diperoleh anak-anak dari mesin layan diri yang biasanya terdapat di depan kedai. Melihat lampu, seseorang dapat melihat sekumpulan mainan kapsul berwarna-warni, masing-masing membawa keinginan dan kegembiraan yang membangkitkan jiwa muda. Bilangan kapsul boleh disesuaikan dan kandungannya diganti sesuka hati. Dari hal-hal sepele sehinggalah hiasan khas, setiap objek yang anda masukkan ke dalam kapsul menjadi narasi unik anda sendiri, sehingga mengaburkan kehidupan dan fikiran anda pada waktu tertentu.

Pawagam

Wuhan Pixel Box Cinema

Pawagam "Pixel" adalah elemen dasar gambar, pereka meneroka hubungan pergerakan dan piksel untuk menjadi tema reka bentuk ini. "Pixel" diterapkan di berbagai area pawagam. Dewan besar box office menempatkan sampul melengkung yang luar biasa yang dibentuk oleh lebih dari 6000 keping panel keluli tahan karat. Dinding paparan ciri dihiasi dengan sejumlah besar jalur persegi yang menonjol dari dinding yang menyajikan nama glamor pawagam. Di dalam pawagam ini, semua orang akan menikmati suasana dunia digital yang hebat yang dihasilkan oleh perpaduan semua elemen "Pixel".