Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemasangan Optik

Opx2

Pemasangan Optik Opx2 adalah pemasangan optik yang meneroka hubungan simbiotik antara alam dan teknologi. Hubungan di mana corak, pengulangan, dan irama menggambarkan pembentukan semula jadi dan operasi proses pengkomputeran. Geometri tertutup pemasangan, kelegapan sesaat dan / atau ketumpatan serupa dengan fenomena pemanduan oleh ladang jagung atau dijelaskan dalam teknologi sambil melihat kod binari. Opx2 membina geometri yang kompleks dan menantang persepsi jumlah dan ruang.

Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan

Unite 401

Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan Bersatu 401: Duo yang sempurna untuk Pendidikan. Mari bercakap mengenai kerja berpasukan. Dengan reka bentuk 2-dalam-1 yang sangat serba boleh, Unite 401 adalah peranti pelajar yang ideal untuk persekitaran pembelajaran kolaboratif. Gabungan tablet dan notebook memberikan penyelesaian mudah alih yang paling hebat untuk Pendidikan, yang diperkasakan oleh reka bentuk selamat mgseries dengan harga paling pintar.

Skala Kecil Pejabat

Conceptual Minimalism

Skala Kecil Pejabat Reka bentuk dalamannya dihiasi estetika, namun tidak berfungsi minimalis. Ruang pelan terbuka ditekankan oleh garis bersih, bukaan kaca besar yang memungkinkan banyak cahaya siang masuk, memungkinkan garis dan satah menjadi elemen struktur dan estetika asas. Kekurangan sudut tepat menentukan perlunya mengadopsi pandangan ruang yang lebih dinamis, sementara pilihan palet warna terang yang digabungkan dengan variasi bahan dan tekstur memungkinkan perpaduan ruang dan fungsi. Kemasan konkrit yang belum selesai dinaikkan ke dinding untuk menambahkan perbezaan antara putih-lembut dan kelabu kasar.

Taman

Tiger Glen Garden

Taman Taman Tiger Glen adalah taman renungan yang dibangun di sayap baru Muzium Seni Johnson. Ini diilhamkan oleh perumpamaan Cina, yang disebut Three Laughers of the Tiger Glen, di mana tiga lelaki mengatasi perbezaan mazhab mereka untuk mencari kesatuan persahabatan. Taman ini dirancang dengan gaya keras yang disebut karesansui dalam bahasa Jepang di mana gambar alam dibuat dengan susunan batu.

Pembentukan Semula Kreatif

Redefinition

Pembentukan Semula Kreatif Ringkasan projek ini adalah untuk menjaga konteks gunung, tanpa memancarkan peringatan tentang tipologi kediaman gunung yang berlaku. Ia melibatkan pengubahsuaian besar rumah gunung biasa. Segala sesuatu akan dibuat di lokasi, menggunakan bahan asas logam, kayu pinus dan agregat mineral, tenaga kerja manusia dan kepakaran. Idea utama di sebalik itu adalah membiarkan objek memperoleh kegunaan dan nilai sentimental setelah pemiliknya menganggapnya berguna dan biasa, serta merancang dengan mempertimbangkan daya transformasi bahan.

Restoran

100 Bites Dessert

Restoran Mengambil tema reka bentuk, potret grafik, model gigi, visual kepala selebriti adalah semua ciri utama yang membantu merangsang selera setiap pelanggan. Dari siling grafik coklat dan putih yang mewah, ke dinding grafik super putih, ke dinding paparan produk yang disusun dengan rapi, bersama dengan 100 ikon menggigit yang mewakili beberapa dekad yang berbeza, rasa humor hitam yang direka kaya membingungkan.