Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan

Unite 401

Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan Bersatu 401: Duo yang sempurna untuk Pendidikan. Mari bercakap mengenai kerja berpasukan. Dengan reka bentuk 2-dalam-1 yang sangat serba boleh, Unite 401 adalah peranti pelajar yang ideal untuk persekitaran pembelajaran kolaboratif. Gabungan tablet dan notebook memberikan penyelesaian mudah alih yang paling hebat untuk Pendidikan, yang diperkasakan oleh reka bentuk selamat mgseries dengan harga paling pintar.

Lampu

Capsule Lamp

Lampu Lampu pada mulanya direka untuk jenama pakaian kanak-kanak. Inspirasi berasal dari mainan kapsul yang diperoleh anak-anak dari mesin layan diri yang biasanya terdapat di depan kedai. Melihat lampu, seseorang dapat melihat sekumpulan mainan kapsul berwarna-warni, masing-masing membawa keinginan dan kegembiraan yang membangkitkan jiwa muda. Bilangan kapsul boleh disesuaikan dan kandungannya diganti sesuka hati. Dari hal-hal sepele sehinggalah hiasan khas, setiap objek yang anda masukkan ke dalam kapsul menjadi narasi unik anda sendiri, sehingga mengaburkan kehidupan dan fikiran anda pada waktu tertentu.

Permaidani

Folded Tones

Permaidani Permaidani sememangnya rata, tujuannya adalah untuk mencabar fakta sederhana ini. Ilusi tiga dimensi dicapai dengan hanya tiga warna. Kepelbagaian nada dan kedalaman permaidani bergantung pada lebar dan ketumpatan garis-garis, daripada palet warna yang besar yang mungkin sesuai dengan ruang tertentu, sehingga memungkinkan untuk penggunaan yang fleksibel. Dari atas atau jauh, permaidani itu menyerupai kepingan yang dilipat. Walau bagaimanapun, semasa duduk atau berbaring di atasnya, ilusi lipatan mungkin tidak dapat dilihat. Ini membawa kepada penggunaan garis berulang yang mudah yang dapat dinikmati sebagai corak abstrak dari jarak dekat.

Paravent

Positive and Negative

Paravent Ini adalah produk yang berfungsi sebagai fungsi dan kecantikan secara serentak, dibumbui dengan sedikit budaya dan akar. Paravant 'Positif dan Negatif' bertindak sebagai penghalang laras dan mudah alih untuk privasi yang tidak menonjol atau mengganggu ruang. Motif Islam memberikan kesan seperti renda yang dikurangkan dan ayat-ayat naib dari bahan Corian / Resin. Sama dengan yin yang, selalu ada yang baik dalam yang buruk dan yang selalu sedikit yang buruk dalam yang baik. Apabila matahari terbenam 'Positif dan Negatif', inilah saatnya yang sangat bersinar dan bayangan geometri melukis ruangan.

Urban Electrik-Trike

Lecomotion

Urban Electrik-Trike Baik mesra alam dan inovatif, LECOMOTION E-trike adalah basikal roda tiga elektrik yang diilhamkan oleh gerobak bersarang. E-trik LECOMOTION dirancang untuk berfungsi sebagai sebahagian daripada sistem perkongsian basikal bandar. Direka juga untuk bersarang di antara satu sama lain dalam barisan untuk penyimpanan kompak dan untuk memudahkan pengumpulan dan pemindahan banyak sekaligus melalui pintu belakang berayun dan set engkol yang dapat dilepas. Bantuan mengayuh disediakan. Anda boleh menggunakannya sebagai basikal biasa, dengan atau tanpa bateri sokongan. Kargo itu juga membolehkan mengangkut 2 kanak-kanak atau seorang dewasa.

Mesin Pencincang Kertas

HandiShred

Mesin Pencincang Kertas HandiShred adalah mesin pencincang kertas mudah alih yang tidak memerlukan sumber kuasa luaran. Ia direka dengan kecil dan rapi sehingga anda boleh meletakkannya di atas meja anda, di dalam laci atau beg bimbit yang boleh diakses dengan mudah dan menghancurkan dokumen penting anda kapan saja dan di mana sahaja. Mesin pencincang yang berguna ini berfungsi dengan baik untuk menghancurkan dokumen atau resit untuk memastikan bahawa maklumat peribadi, sulit dan maklumat peribadi disimpan dengan selamat sepanjang masa.