Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi

SERENAD

Kerusi Saya menghormati semua jenis kerusi. Pada pendapat saya salah satu perkara yang paling penting dan klasik dan istimewa dalam reka bentuk dalaman adalah kerusi. Idea kerusi Serenad berasal dari angsa di atas air yang berpusing dan meletakkan wajahnya di antara sayap. Mungkin permukaan yang bersinar dan licin di kerusi Serenad dengan reka bentuk yang berbeza dan istimewa, ia hanya dibuat untuk tempat yang sangat istimewa dan unik.

Kerusi Berlengan

The Monroe Chair

Kerusi Berlengan Keanggunan menarik, kesederhanaan dalam idea, selesa, direka dengan kesinambungan. Kerusi Monroe adalah usaha untuk mempermudah proses pembuatan secara drastik dalam membuat kerusi berlengan. Ini memanfaatkan potensi teknologi CNC untuk memotong elemen rata dari MDF berulang kali, elemen-elemen ini kemudian diputar di sekitar paksi pusat untuk membentuk kerusi berlengan yang kompleks. Kaki belakang secara beransur-ansur berubah menjadi sandaran kaki dan sandaran tangan ke kaki depan, mewujudkan estetika yang berbeza sepenuhnya yang ditentukan oleh kesederhanaan proses pembuatan.

Bangku Taman

Nessie

Bangku Taman Projek ini berdasarkan idea Konsep "Drop & Forget", iaitu pemasangan mudah di lokasi dengan kos pemasangan minimum sehubungan dengan infrastruktur persekitaran bandar yang ada. Bentuk cecair konkrit yang kuat, seimbang dengan teliti, memberikan pengalaman tempat duduk yang selesa dan selesa.

Hi-Fi Turntable

Calliope

Hi-Fi Turntable Matlamat utama meja putar Hi-Fi adalah untuk mencipta semula bunyi yang paling suci dan tidak tercemar; intipati suara ini adalah terminal dan konsep reka bentuk ini. Produk kecantikan yang indah ini adalah patung suara yang menghasilkan semula bunyi. Sebagai meja putar, ia adalah salah satu meja putar Hi-Fi berprestasi terbaik yang tersedia dan prestasi yang tiada tandingan ini ditunjukkan dan diperkuat oleh aspek bentuk dan reka bentuknya yang unik; bergabung dalam bentuk dan fungsi dalam kesatuan rohani untuk mewujudkan meja putar Calliope.

Singki

Vortex

Singki Tujuan reka bentuk pusaran adalah mencari bentuk baru untuk mempengaruhi aliran air di wastafel untuk meningkatkan kecekapan mereka, menyumbang kepada pengalaman pengguna mereka dan meningkatkan kualiti estetik dan semiotik mereka. Hasilnya adalah metafora, berasal dari bentuk pusaran ideal yang menunjukkan aliran air dan aliran air yang secara visual menunjukkan keseluruhan objek sebagai wastafel yang berfungsi. Bentuk ini digabungkan dengan keran, menuntun air ke jalan spiral yang memungkinkan jumlah air yang sama untuk menutup lebih banyak tanah yang mengakibatkan penurunan penggunaan air untuk pembersihan.

Skate Untuk Salji Lembut Dan Keras

Snowskate

Skate Untuk Salji Lembut Dan Keras Snow Skate yang asli di sini dipersembahkan dalam reka bentuk yang cukup baru dan berfungsi - dalam kayu mahoni keras dan pelari keluli tahan karat. Satu kelebihannya ialah kasut kulit tradisional dengan tumit dapat digunakan, dan dengan demikian tidak ada permintaan untuk kasut khas. Kunci untuk latihan skate adalah teknik mengikat yang mudah, kerana reka bentuk dan pembinaan dioptimumkan dengan kombinasi yang baik untuk lebar dan tinggi skate. Faktor lain yang menentukan ialah lebar pelari yang mengoptimumkan pengurusan skating pada salji pejal atau keras. Pelari berada dalam keluli tahan karat dan dilengkapi dengan skru tersembunyi.