Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Seni Awam

Dachuan Lane Art Installation

Ruang Seni Awam Lorong Dachuan Chengdu, Tepi Barat Sungai Jinjiang, adalah jalan bersejarah yang menghubungkan runtuhan tembok Kota Gerbang Timur Chengdu. Dalam projek itu, lengkungan Dachuan Lane dalam sejarah dibina semula dengan cara lama di jalan yang asli, dan kisah jalan ini diceritakan oleh pemasangan seni jalanan. Campur tangan pemasangan seni adalah sejenis media untuk kesinambungan dan penyebaran cerita. Ia tidak hanya menghasilkan jejak jalan dan lorong bersejarah yang telah dirobohkan, tetapi juga memberikan semacam suhu memori bandar untuk jalan dan lorong baru.

Komunikasi Visual

Plates

Komunikasi Visual Untuk menunjukkan pelbagai bahagian dari kedai perkakasan Didyk Pictures muncul idea untuk membentangkannya sebagai beberapa piring dengan objek perkakasan yang berbeza di atasnya, disajikan dengan cara restoran. Latar belakang putih dan hidangan putih membantu menonjolkan objek yang disajikan dan memudahkan pengunjung kedai mencari bahagian tertentu. Gambar-gambar itu juga digunakan pada papan iklan 6x3 meter dan poster dalam pengangkutan awam di seluruh Estonia. Latar belakang putih dan komposisi sederhana membolehkan mesej iklan ini dapat dilihat walaupun oleh orang yang lewat dengan kereta.

Patung

Iceberg

Patung Gunung es adalah patung dalaman. Dengan menghubungkan gunung, adalah mungkin untuk membina kawasan pegunungan, pemandangan mental yang terbuat dari kaca. Permukaan setiap objek kaca kitar semula adalah unik. Oleh itu, setiap objek mempunyai watak yang unik, jiwa. Arca berbentuk tangan, ditandatangani dan diberi nombor di Finland. Falsafah utama di sebalik patung Iceberg adalah untuk mencerminkan perubahan iklim. Oleh itu bahan yang digunakan adalah kaca kitar semula.

Aplikasi Menonton

TTMM for Pebble

Aplikasi Menonton TTMM adalah koleksi 130 Watchfaces yang dikhaskan untuk jam pintar Pebble 2. Model khusus menunjukkan waktu dan tarikh, hari minggu, langkah, waktu aktiviti, jarak, suhu dan bateri atau status Bluetooth. Pengguna dapat menyesuaikan jenis maklumat dan melihat data tambahan setelah digoncang. TTMM Watchfaces ringkas, minimal, estetik dalam reka bentuk. Ini adalah gabungan digit dan maklumat-grafik abstrak yang sesuai untuk era robot.

Aplikasi Menonton

TTMM for Fitbit

Aplikasi Menonton TTMM adalah koleksi 21 jam wajah yang dikhaskan untuk jam tangan pintar Fitbit Versa dan Fitbit Ionic. Muka jam mempunyai tetapan komplikasi hanya dengan ketukan sederhana di skrin. Ini menjadikan mereka sangat cepat dan mudah menyesuaikan warna, pratetap reka bentuk dan komplikasi mengikut pilihan pengguna. Ia diilhamkan dengan filem seperti siri Blade Runner dan Twin Peaks.

Aplikasi

TTMM

Aplikasi TTMM adalah koleksi ruang menonton untuk jam pintar Pebble Time dan Pebble Time Round. Anda akan dapati di sini dua aplikasi (baik untuk platform Android dan iOS) dengan model 50 dan 18 dalam lebih dari 600 variasi warna. TTMM adalah gabungan digit dan infografik abstrak yang ringkas, minimum dan estetik. Sekarang anda boleh memilih gaya masa anda sesuka hati.