Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Arca

Atgbeyond

Arca Xi'an terletak di tempat permulaan Great Silk Road. Dalam proses penyelidikan kreatif seni, mereka menggabungkan sifat moden jenama hotel Xi'an W, sejarah dan budaya khas Xi'an, dan kisah seni yang indah dari Dinasti Tang. Pop yang digabungkan dengan seni grafiti menjadi ungkapan artistik hotel W yang memberi kesan mendalam.

Nama Projek : Atgbeyond, Nama pereka : Lin Lin, Nama pelanggan : Marriott Group W hotel Xi'an.

Atgbeyond Arca

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.