Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Kopi

1x3

Meja Kopi 1x3 diilhamkan oleh teka-teki burr yang saling berkaitan. Ini adalah kedua - perabot dan penggoda otak. Semua bahagian tetap bersama tanpa memerlukan sebarang kelengkapan. Prinsip saling mengikat hanya melibatkan pergerakan gelongsor yang memberikan proses pemasangan yang sangat pantas dan menjadikan 1x3 sesuai untuk pertukaran tempat yang kerap. Tahap kesukaran tidak bergantung pada ketangkasan tetapi kebanyakannya pada penglihatan spasial. Arahan diberikan sekiranya pengguna memerlukan pertolongan. Nama - 1x3 adalah ungkapan matematik yang mewakili logik struktur kayu - satu jenis elemen, tiga kepingnya.

Nama Projek : 1x3, Nama pereka : Petar Zaharinov, Nama pelanggan : PRAKTRIK.

1x3 Meja Kopi

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.