Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perhiasan-Anting-Anting

Eclipse Hoop Earrings

Perhiasan-Anting-Anting Ada satu fenomena yang terus menerus menangkap tingkah laku kita, menghentikan kita mati di jalan kita. Fenomena astrologi gerhana matahari telah menarik minat orang dari usia awal manusia. Dari kegelapan langit yang tiba-tiba dan keluar dari Matahari telah menimbulkan bayangan ketakutan, kecurigaan, dan keajaiban yang panjang terhadap khayalan. Sifat gerhana matahari yang menakjubkan meninggalkan kesan abadi kepada kita semua. Anting-anting gelang berlian emas putih 18K diilhamkan oleh gerhana matahari 2012. Reka bentuknya cuba menangkap sifat misteri dan keindahan matahari dan bulan.

Nama Projek : Eclipse Hoop Earrings, Nama pereka : Takayas Mizuno, Nama pelanggan : Takayas Custom Jewelry .

Eclipse Hoop Earrings Perhiasan-Anting-Anting

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.