Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Peralatan Makan Terbuka

Osoro

Sistem Peralatan Makan Terbuka Karakter inovatif OSORO adalah menggabungkan kualiti porselin vitrified bermutu tinggi dan kulit berkilat berwarna gading khasnya dengan fungsi yang sesuai untuk mengawet makanan di dalam peti sejuk atau peti sejuk beku dan untuk memasak dengan ketuhar wap atau microwave. Bentuk modular yang ringkas dengan pelbagai elemennya dapat ditumpuk untuk menjimatkan ruang, digabungkan secara fleksibel dan ditutup dengan O-Sealer atau O-Connector silikon pelbagai warna sehingga makanan tetap tertutup rapat di dalamnya. OSORO boleh digunakan secara universal untuk menghilangkan keperluan untuk kehidupan seharian kita.

Nama Projek : Osoro, Nama pereka : Narumi Corporation, Nama pelanggan : Narumi Corporation, Osoro.

Osoro Sistem Peralatan Makan Terbuka

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.