Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Aroma Diffuser

Magic stone

Aroma Diffuser Magic Stone lebih dari sekadar alat rumah tangga, mampu mewujudkan suasana yang ajaib. Bentuknya diilhami oleh alam, memikirkan batu, dilicinkan oleh air sungai. Unsur air dilambangkan secara simbolik oleh gelombang yang memisahkan bahagian atas dari badan bawah. Air adalah elemen utama produk ini yang melalui ultrasound mengaburkan air dan minyak wangi, menghasilkan wap sejuk. Motif gelombang, berfungsi untuk mewujudkan suasana melalui lampu LED yang berubah warna dengan lancar. Dengan mengusap penutup, anda mengaktifkan butang kapasiti yang mengawal semua fungsi.

Nama Projek : Magic stone, Nama pereka : Nicola Zanetti, Nama pelanggan : Segnoinverso Srl.

Magic stone Aroma Diffuser

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.