Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan Minuman Ringan

Coca-Cola Tet 2014

Pembungkusan Minuman Ringan Untuk membuat rangkaian tin Coca-Cola yang menyebarkan berjuta-juta harapan di seluruh negara. Kami menggunakan simbol Tết Coca-cola (Burung Swallow) sebagai alat untuk membentuk keinginan ini. Untuk setiap kaleng, beratus-ratus burung walet buatan tangan dibuat dan disusun dengan teliti di sekitar skrip khas, yang bersama-sama membentuk serangkaian keinginan Vietnam yang bermakna. "An", bermaksud Kedamaian. "Tài" bermaksud Kejayaan, "Lộc" bermaksud Kemakmuran. Kata-kata ini banyak ditukar sepanjang percutian, dan secara tradisional menghiasi hiasan Tết.

Nama Projek : Coca-Cola Tet 2014, Nama pereka : Rice Creative, Nama pelanggan : Rice Creative.

Coca-Cola Tet 2014 Pembungkusan Minuman Ringan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.