Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jam

Pin

Jam Semuanya bermula dengan permainan sederhana di kelas kreativiti: topiknya adalah "jam". Oleh itu, pelbagai jam dinding digital dan analog, telah dikaji dan diteliti. Idea awal telah dimulakan oleh kawasan jam yang paling tidak signifikan iaitu pin di mana jam biasanya digantung. Jam jenis ini merangkumi tiang silinder di mana tiga projektor dipasang. Projektor ini menjadikan ketiga pegangan yang ada sama dengan jam analog biasa. Walau bagaimanapun, mereka juga memproyeksikan nombor.

Nama Projek : Pin, Nama pereka : Alireza Asadi, Nama pelanggan : AR.A.

Pin Jam

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.