Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pejabat

HB Reavis London

Pejabat Direka mengikut WELL Building Standard IWBI, markas HB Reavis UK bertujuan untuk mempromosikan kerja berasaskan projek, yang mendorong pemecahan silo jabatan dan membuat kerja di pelbagai pasukan lebih mudah dan lebih mudah diakses. Mengikuti WELL Building Standard, reka bentuk tempat kerja juga bertujuan untuk mengatasi masalah kesihatan yang berkaitan dengan pejabat moden, seperti kekurangan mobilitas, pencahayaan yang buruk, kualiti udara yang buruk, pilihan makanan yang terbatas, dan tekanan.

Nama Projek : HB Reavis London, Nama pereka : Evolution Design, Nama pelanggan : Evolution Design.

HB Reavis London Pejabat

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.