Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Foto Untuk Kulit Majalah

TimeFlies

Foto Untuk Kulit Majalah Idea utama adalah untuk menonjol dari banyak majalah pelanggan tradisional. Pertama sekali, dengan cara penutup yang tidak biasa. Sampul depan majalah TimeFlies untuk syarikat penerbangan Nordica menampilkan reka bentuk Estonia kontemporari, dan judul majalah di sampul setiap terbitan ditulis sendiri oleh pengarang karya unggulan. Reka bentuk moden dan minimalis majalah merangkumi penyampaian tanpa kata tambahan kreativiti syarikat penerbangan baru, daya tarikan semula jadi Estonia dan kejayaan pereka muda Estonia.

Resipi Digital Media Sosial

DIY Spice Blends by Chef Heidi

Resipi Digital Media Sosial Unilever Food Solutions menugaskan penduduk Chef Heidi Heckmann (Chef Pelanggan Daerah, Cape Town) untuk membuat 11 resipi Spice Blends yang unik menggunakan Robertsons Spice Range. Sebagai sebahagian daripada kempen "Perjalanan Kami, Penemuan Anda", ideanya adalah untuk membuat gambar dan reka bentuk unik menggunakan bahan-bahan ini untuk kempen Facebook yang menyeronokkan. Setiap minggu Spice Blends unik Chef Heidi disiarkan sebagai Facebook Canvas Posts yang kaya dengan media. Setiap resipi ini juga tersedia untuk muat turun iPad di laman web UFS.com.

Reka Bentuk Pemasangan Seni

Kasane no Irome - Piling up Colors

Reka Bentuk Pemasangan Seni Reka bentuk pemasangan Tarian Jepun. Orang Jepun telah mengumpulkan warna dari zaman dahulu untuk menyatakan perkara suci. Juga, menumpuk kertas dengan siluet persegi telah digunakan sebagai benda yang mewakili kedalaman suci. Nakamura Kazunobu merancang ruang yang mengubah atmosfer dengan menukar kepada pelbagai warna dengan bentuk "cerucuk" persegi sebagai motif. Panel terbang di udara berpusat pada penari menutupi langit di atas ruang pentas dan menggambarkan penampilan cahaya yang melewati ruang yang tidak dapat dilihat tanpa panel.

Pembungkusan Hadiah Untuk Kek

Marais

Pembungkusan Hadiah Untuk Kek Pembungkusan hadiah untuk kek (pemodal). Gambar menunjukkan kotak bersaiz 15 kek (Dua oktaf). Biasanya, kotak hadiah hanya menyusun semua kek dengan kemas. Walau bagaimanapun, kotak kek yang dibungkus secara individu adalah berbeza. mereka mengurangkan kos dengan hanya memfokuskan pada satu reka bentuk, dan dengan menggunakan semua enam permukaan, mereka dapat membuat semula setiap jenis papan kekunci. Dengan menggunakan reka bentuk ini, mereka dapat membuat sebarang ukuran papan kekunci, dari papan kekunci kecil, hingga piano besar 88 kekunci, dan bahkan lebih besar. Sebagai contoh, untuk satu oktaf daripada 13 kunci, mereka menggunakan 8 kek. Dan piano besar 88 kunci akan menjadi kotak hadiah 52 kek.

Identiti Jenama

SioZEN

Identiti Jenama Siozen memperkenalkan sistem kebersihan tahap tinggi revolusioner baru yang secara unik mengubah permukaan ruang, tangan dan udara anda menjadi sistem pertahanan pencemaran mikrob / toksik yang kuat. Kaedah pembinaan moden sangat bagus untuk memberi kita kecekapan dan kecekapan tenaga yang lebih baik, tetapi harganya mahal. Bangunan yang lebih ketat dan bebas draf menyumbang kepada penambahan pencemaran yang tidak terkira banyaknya. Walaupun sistem pengudaraan bangunan dirancang dengan baik dan dijaga dengan baik, pencemaran dalaman tetap menjadi masalah serius. Pendekatan baru diperlukan.

Pembungkusan

The Fruits Toilet Paper

Pembungkusan Banyak syarikat dan kedai di seluruh Jepun memberikan sebungkus kertas tandas kepada pelanggan sebagai hadiah baru untuk menunjukkan penghargaan mereka. Kertas Tandas Buah telah dirancang untuk memikat pelanggan dengan gaya comelnya, sesuai untuk majlis-majlis seperti itu. Terdapat 4 reka bentuk untuk dipilih dari Kiwi, Strawberry, Watermelon, dan Orange. Sejak pengumuman reka bentuk dan peluncuran produk, produk ini telah diperkenalkan di lebih dari 50 outlet media, termasuk stesen TV, majalah, dan laman web, di 23 kota di 19 negara.