Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Koleksi Kosmetik

Woman Flower

Koleksi Kosmetik Koleksi ini diilhamkan oleh gaya pakaian yang berlebihan dari wanita Eropah abad pertengahan dan bentuk pandangan mata burung. Pereka mengambil bentuk kedua-duanya dan menggunakannya sebagai prototaip kreatif dan digabungkan dengan reka bentuk produk untuk membentuk bentuk dan rasa fesyen yang unik, menunjukkan bentuk yang kaya dan dinamik.

Reka Bentuk Buku

Josef Koudelka Gypsies

Reka Bentuk Buku Josef Kudelka, seorang jurugambar terkenal di dunia, telah mengadakan pameran fotonya di banyak negara di seluruh dunia. Setelah sekian lama menunggu, pameran Kudelka bertema gipsi akhirnya diadakan di Korea, dan buku fotonya dibuat. Oleh kerana itu adalah pameran pertama di Korea, ada permintaan dari pengarangnya bahawa dia ingin membuat sebuah buku agar dia dapat merasakan Korea. Hangeul dan Hanok adalah huruf dan seni bina Korea yang mewakili Korea. Teks merujuk kepada minda dan seni bina bermaksud bentuk. Diilhamkan oleh dua elemen ini, ingin merancang cara untuk menyatakan ciri-ciri Korea.

Seni Awam

Flow With The Sprit Of Water

Seni Awam Seringkali persekitaran masyarakat tercemar oleh ketidakselesaan antara dan penghuni mereka yang mengakibatkan kekacauan yang kelihatan dan tidak dapat dilihat di sekitarnya. Kesan tidak sedar dari gangguan ini adalah bahawa penduduk mengalami kegelisahan. Pergolakan kebiasaan dan siklik ini mempengaruhi tubuh, minda, dan semangat. Arca membimbing, mempelai, menyucikan, dan memperkuat "chi" ruang yang positif, dengan fokus pada hasil yang menyenangkan dan damai. Dengan pergeseran halus di persekitaran mereka, orang ramai dipandu ke arah keseimbangan antara realiti dalaman dan luaran mereka.

Reka Bentuk Jenama

Queen

Reka Bentuk Jenama Reka bentuk yang diperluas berdasarkan konsep ratu dan papan catur. Dengan dua warna hitam dan emas, reka bentuknya adalah untuk menyampaikan rasa kelas tinggi dan membentuk semula imej visual. Sebagai tambahan kepada garis logam dan emas yang digunakan dalam produk itu sendiri, elemen pemandangan dibina untuk memancarkan kesan catur perang, dan kami menggunakan koordinasi pencahayaan panggung untuk menghasilkan asap dan cahaya perang.

Arca

Atgbeyond

Arca Xi'an terletak di tempat permulaan Great Silk Road. Dalam proses penyelidikan kreatif seni, mereka menggabungkan sifat moden jenama hotel Xi'an W, sejarah dan budaya khas Xi'an, dan kisah seni yang indah dari Dinasti Tang. Pop yang digabungkan dengan seni grafiti menjadi ungkapan artistik hotel W yang memberi kesan mendalam.

Yong A Rebranding Pelabuhan

Hak Hi Kong

Yong A Rebranding Pelabuhan Cadangan itu menggunakan tiga konsep untuk membina semula sistem CI untuk Pelabuhan Perikanan Yong-An. Yang pertama adalah logo baru yang dibuat dengan bahan visual khusus yang diekstrak dari ciri budaya masyarakat Hakka. Langkah seterusnya adalah penyelidikan semula pengalaman hiburan, kemudian buat dua watak maskot yang mewakili dan biarkan mereka muncul di tarikan baru untuk memandu pelancong ke pelabuhan. Akhir sekali, merancang sembilan tempat di dalamnya, dikelilingi dengan aktiviti hiburan dan masakan yang lazat.