Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah

Geometry Space

Rumah Projek ini adalah projek vila yang terletak di [Pusat Seni Antarabangsa Bukit SAC Beigan] di pinggir bandar Shanghai, terdapat pusat seni di komuniti, menyediakan banyak kegiatan budaya, vila boleh menjadi pejabat atau studio atau rumah, pusat scape komuniti memiliki permukaan tasik yang besar , model ini betul-betul di sepanjang tasik. Keistimewaan bangunan adalah ruang dalaman tanpa lajur, yang memberikan kebolehubahan dan kreativiti terbesar dalam reka bentuk ke ruang dalaman, tetapi juga kerana kebebasan dan kebolehubahan ruang, struktur dalaman, teknik reka bentuk lebih berubah-ubah, geometri yang dapat diperluas mencipta ruang dalaman, juga sejajar dengan idea kreatif yang dikejar oleh [Pusat Seni]. Jenis struktur split-level dan tangga utama berada di tengah-tengah ruang dalaman, sementara sisi kiri dan kanan adalah tangga split-level, jadi sejumlah lima kawasan tangga dalaman yang berbeza menghubungkan ruang tersebut.

Nama Projek : Geometry Space, Nama pereka : Kris Lin, Nama pelanggan : Shanghai SHENG QING Real Estate Development Company Limited.

Geometry Space Rumah

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.