Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Rak

Quadro Qusabi

Sistem Rak Sistem Rak Quadro Qusabi (atau tidak lama lagi QQ) telah diilhami oleh fleksibel perancah. Qusabi (bermaksud "baji" dalam bahasa Jepun) dimasukkan ke dalam bukaan tiang pada ketinggian yang diinginkan. Rak dan laci diletakkan di baji Qusabi tanpa alat atau kacang. Sebarang rak atau laci boleh diganti pada bila-bila masa. Mudah untuk memasang sistem QQ baru hanya dengan 2 rak, 4 tiang dan satu penyumbat. Saiz rak terkecil ialah 280 cm persegi. Ukuran rak lain berukuran 8 cm lebih lebar atau lebih panjang. Sistem QQ dapat dipasang kembali serta dikembangkan tanpa henti dengan menambahkan tiang dan rak baru ke sistem yang ada.

Nama Projek : Quadro Qusabi, Nama pereka : Sonia Ponka, Nama pelanggan : MultiMono.

Quadro Qusabi Sistem Rak

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.