Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Dinding Tirai Multiaxial

GLASSWAVE

Sistem Dinding Tirai Multiaxial Sistem dinding tirai multiaxial GLASSWAVE membuka pintu ke fleksibiliti yang lebih besar dalam merancang dinding kaca untuk pengeluaran besar-besaran. Konsep baru ini di dinding tirai didasarkan pada prinsip tiang menegak dengan profil silinder dan bukan segi empat tepat. Pendekatan inovatif yang pasti ini bermaksud bahawa struktur dengan sambungan pelbagai arah dapat dibuat, meningkatkan sepuluh kali ganda kemungkinan kombinasi geometri dalam pemasangan dinding kaca. GLASSWAVE adalah sistem bertingkat rendah yang ditujukan untuk pasaran bangunan khas tiga tingkat atau kurang (dewan majestik, bilik pameran, atrium dll)

Nama Projek : GLASSWAVE, Nama pereka : Charles Godbout and Luc Plante, Nama pelanggan : .

GLASSWAVE Sistem Dinding Tirai Multiaxial

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.