Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Piggy Bank

DEEPE

Piggy Bank Objeknya adalah piggy bank. Penampilan berbentuk watak yang unik menggabungkan perhiasan yang mahal dan berprestij yang disukai dan baik dan kehadiran ahli keluarga yang berterusan, penggalangan dana adalah sifat yang sangat berfungsi. Tetapi ciri DeePee yang paling luar biasa - semua selain fungsi standard sesuai - adalah kata-kata baru, "permata" yang unik dan saling melengkapi semua rumah eksklusif.

Nama Projek : DEEPE, Nama pereka : Zoltan Madosfalvi, Nama pelanggan : Lima Home design studio.

DEEPE Piggy Bank

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.