Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Antara Muka Panel Pencuci

Project Halo

Antara Muka Panel Pencuci Ini adalah konsep antara muka baru untuk mesin basuh. Anda akan merasa lebih mudah digunakan pada skrin sentuh ini daripada banyak butang atau roda besar. Ini akan mendorong anda untuk memilih langkah demi langkah tetapi tidak membuat anda berfikir banyak. Kami mahu ia memaparkan visualisator warna yang berbeza apabila anda memilih kain dan jenis kitaran yang berbeza, jadi ini boleh menjadi perkara yang menarik untuk kediaman anda sekarang. Telefon anda akan jauh, anda akan mendapat pemberitahuan dan melaporkannya, dan menghantar arahan ke mesin cuci anda melalui internet.

Nama Projek : Project Halo, Nama pereka : Juan Yi Zhang, Nama pelanggan : eico design.

Project Halo Antara Muka Panel Pencuci

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.