Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tong Rokok / Gusi

Smartstreets-Smartbin™

Tong Rokok / Gusi Tong sampah yang dipatenkan dengan kemampuan unik, Smartbin ™ melengkapkan pemasangan infrastruktur jalanan yang ada sebagai kembar, belakang-belakang ke semua ukuran atau bentuk tiang lampu atau tiang tanda, atau dalam format solo ke dinding, pagar dan tiang. Ini melepaskan nilai baru yang tidak dijangka dari aset jalanan yang ada untuk membuat rangkaian tong sampah dan gusi sampah yang mudah dijangkakan dan mudah dijangkau, tanpa menambahkan kekacauan ke lokasi jalan. Smartbin mengubah penjagaan jalanan di bandar-bandar di seluruh dunia dengan memberi tindak balas yang berkesan terhadap rokok dan kotoran gusi.

Nama Projek : Smartstreets-Smartbin™, Nama pereka : SMARTSTREETS LTD, Nama pelanggan : Smartstreets Ltd.

Smartstreets-Smartbin™ Tong Rokok / Gusi

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.