Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

Calendar 2014 “Safari”

Kalendar Safari adalah kalendar haiwan kraf kertas. Tanggalkan dan pasangkan 6 helai dengan 2 kalendar bulanan di sisi. Lipat bahagian badan dan sendi di sepanjang lipatan, perhatikan tanda pada sendi, dan pasangkan seperti yang ditunjukkan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Nama Projek : Calendar 2014 “Safari”, Nama pereka : Katsumi Tamura, Nama pelanggan : good morning inc..

Calendar 2014 “Safari” Kalendar

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.