Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pusat Kesihatan

Yoga Center

Pusat Kesihatan Terletak di daerah paling sibuk di Kota Kuwait, pusat yoga adalah usaha untuk menghidupkan kembali tingkat bawah tanah Menara Jassim. Lokasi projek itu tidak biasa. Namun itu adalah usaha untuk melayani wanita baik di dalam batas kota & dari kawasan perumahan sekitarnya. Kawasan penerimaan di pusat saling berkaitan dengan loker & kawasan pejabat, yang memungkinkan kelancaran aliran anggota. Kawasan Locker kemudian diselaraskan dengan kawasan mencuci kaki yang menandakan 'zon bebas kasut'. Sejak itu dan seterusnya adalah koridor & ruang membaca yang menuju ke tiga bilik yoga.

Nama Projek : Yoga Center , Nama pereka : Rashed Alfoudari, Nama pelanggan : The Yoga Center .

Yoga Center  Pusat Kesihatan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.