Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Terminal Imigresen Automatik

CVision MBAS 2

Terminal Imigresen Automatik MBAS 2 dirancang untuk menentang sifat produk keselamatan dan mengurangkan intimidasi dan ketakutan dari aspek teknologi dan psikologi. Reka bentuknya menafsirkan semula elemen komputer rumah yang tidak asing lagi untuk memberikan gambaran yang mesra pengguna bagi penduduk luar bandar di sekitar sempadan Thailand. Suara dan visual pada panduan skrin pengguna kali pertama melangkah melalui proses tersebut. Nada warna ganda pada pad cap jari menunjukkan zon pengimbasan dengan jelas. MBAS 2 adalah produk unik yang bertujuan untuk mengubah cara kita melintasi sempadan, memungkinkan untuk menggunakan pelbagai bahasa dan pengalaman pengguna yang mesra tanpa diskriminasi.

Nama Projek : CVision MBAS 2, Nama pereka : Prompong Hakk, Nama pelanggan : Chanwanich Company Limited.

CVision MBAS 2 Terminal Imigresen Automatik

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.