Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan Hadiah Untuk Kek

Marais

Pembungkusan Hadiah Untuk Kek Pembungkusan hadiah untuk kek (pemodal). Gambar menunjukkan kotak bersaiz 15 kek (Dua oktaf). Biasanya, kotak hadiah hanya menyusun semua kek dengan kemas. Walau bagaimanapun, kotak kek yang dibungkus secara individu adalah berbeza. mereka mengurangkan kos dengan hanya memfokuskan pada satu reka bentuk, dan dengan menggunakan semua enam permukaan, mereka dapat membuat semula setiap jenis papan kekunci. Dengan menggunakan reka bentuk ini, mereka dapat membuat sebarang ukuran papan kekunci, dari papan kekunci kecil, hingga piano besar 88 kekunci, dan bahkan lebih besar. Sebagai contoh, untuk satu oktaf daripada 13 kunci, mereka menggunakan 8 kek. Dan piano besar 88 kunci akan menjadi kotak hadiah 52 kek.

Nama Projek : Marais, Nama pereka : Kazuaki Kawahara, Nama pelanggan : Latona Marketing Inc..

Marais Pembungkusan Hadiah Untuk Kek

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.