Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

calendar 2013 “ZOO”

Kalendar ZOO adalah alat kraf kertas untuk membuat enam haiwan, masing-masing berfungsi sebagai kalendar dua bulan. Selamat menjalani tahun yang menyeronokkan dengan "zoo kecil" anda! Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Perabot Yang Berubah

Ludovico

Perabot Yang Berubah Cara menjimatkan ruang agak asli, mempunyai dua kerusi yang tersembunyi di dalam laci. Apabila diletakkan di dalam perabot utama, anda tidak menyedari bahawa sebenarnya laci itu adalah dua kerusi yang berasingan. Anda juga boleh memiliki meja yang dapat digunakan sebagai meja ketika dikeluarkan dari struktur utama. Struktur utama terdiri daripada empat laci dan petak tepat di atas laci atas di mana anda boleh menyimpan banyak barang. Bahan utama yang digunakan untuk perabot ini, beign eucaliptus fingerjoint, mesra alam, sangat tahan, keras dan mempunyai daya tarikan visual yang sangat kuat.

Aplikasi Jam

Dominus plus

Aplikasi Jam Dominus plus menyatakan masa dengan cara yang asli. Seperti titik pada kepingan domino, tiga kumpulan titik mewakili: jam, puluhan minit dan minit. Waktu hari dapat dibaca dari warna titik: hijau untuk AM; kuning untuk PM. Aplikasi ini mengandungi pemasa, jam penggera dan lonceng. Semua fungsi dapat dilayari dengan menyentuh titik sudut diskrit. Ia mempunyai reka bentuk asli dan artistik yang menghadirkan Wajah Masa abad ke-21 yang sebenarnya. Ia direka dengan simbiosis yang indah dengan casing peranti mudah alih Apple. Ia mempunyai antara muka yang sederhana dengan hanya beberapa perkataan yang diperlukan untuk mengendalikannya.

Kad Mesej

Standing Message Card “Post Animal”

Kad Mesej Biarkan alat kraf kertas haiwan menyampaikan mesej penting anda. Tuliskan mesej anda ke dalam badan kemudian hantarkan bersama-sama dengan bahagian lain di dalam sampul surat. Ini adalah kad pesanan ringkas yang dapat disatukan dan dipaparkan oleh penerima. Mempunyai enam haiwan yang berbeza: itik, babi, zebra, penguin, zirafah dan rusa. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang.

Sofa Yang Boleh Diubah

Mäss

Sofa Yang Boleh Diubah Saya ingin membuat sofa modular yang dapat diubah dalam beberapa penyelesaian tempat duduk yang berasingan. Keseluruhan perabot hanya terdiri dari dua kepingan yang berbeza dengan bentuk yang sama untuk membentuk pelbagai penyelesaian. Struktur utamanya adalah bentuk sisi lengan yang sama tetapi hanya lebih tebal. Lengan sandaran boleh dipusingkan 180 darjah untuk mengubah atau meneruskan bahagian utama perabot.