Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Rehat

YO

Kerusi Rehat YO mengikuti prinsip ergonomik tempat duduk yang selesa dan garis geometri tulen yang secara abstrak membentuk huruf "YO". Ini mewujudkan perbezaan antara pembinaan kayu "lelaki" yang besar dan kain komposit "perempuan" yang ringan dan telus di tempat duduk dan belakang, yang diperbuat daripada bahan kitar semula 100%. Ketegangan kain dicapai dengan jalinan gentian (yang disebut "korset"). Kerusi santai dilengkapi dengan bangku yang menjadi meja sisi apabila dipusingkan 90 °. Pelbagai pilihan warna membolehkan mereka berdua masuk dengan mudah dengan pelbagai gaya.

Mesin Teh Automatik Sepenuhnya

Tesera

Mesin Teh Automatik Sepenuhnya Tesera automatik sepenuhnya mempermudah proses penyediaan teh dan menetapkan tahap atmosfera untuk membuat teh. Teh longgar diisi ke dalam Botol khas di mana, secara unik, waktu pembuatan bir, suhu air dan jumlah teh dapat disesuaikan secara individu. Mesin mengenali tetapan ini dan menyediakan teh sempurna secara automatik di ruang kaca lutsinar. Setelah teh dicurahkan, proses pembersihan automatik berlaku. Dulang bersepadu boleh dikeluarkan untuk dihidangkan dan juga digunakan sebagai dapur kecil. Tidak kira sama ada cawan atau periuk, teh anda sangat sesuai.

Pusat Kesihatan

Yoga Center

Pusat Kesihatan Terletak di daerah paling sibuk di Kota Kuwait, pusat yoga adalah usaha untuk menghidupkan kembali tingkat bawah tanah Menara Jassim. Lokasi projek itu tidak biasa. Namun itu adalah usaha untuk melayani wanita baik di dalam batas kota & dari kawasan perumahan sekitarnya. Kawasan penerimaan di pusat saling berkaitan dengan loker & kawasan pejabat, yang memungkinkan kelancaran aliran anggota. Kawasan Locker kemudian diselaraskan dengan kawasan mencuci kaki yang menandakan 'zon bebas kasut'. Sejak itu dan seterusnya adalah koridor & ruang membaca yang menuju ke tiga bilik yoga.

Bistro

Ubon

Bistro Ubon adalah bistro Thailand yang terletak di pusat bandar kuwait. Ia menghadap ke jalan Fahad Al salim, jalan yang terkenal dengan perdagangannya pada masa lalu. Program ruang angkasa bistro ini memerlukan reka bentuk yang cekap untuk semua kawasan dapur, simpanan, dan tandas; membenarkan ruang makan yang luas. Untuk ini dapat dicapai, bahagian dalaman berfungsi di mana digabungkan dengan unsur-unsur struktur yang ada secara harmoni.

Lampu

Tako

Lampu Tako (sotong dalam bahasa Jepun) adalah lampu meja yang diilhami oleh masakan Sepanyol. Kedua-dua pangkalan itu mengingatkan piring kayu di mana "pulpo a la gallega" disajikan, sementara bentuknya dan tali elastik membangkitkan bento, kotak makan tradisional Jepun. Bahagiannya dipasang tanpa skru, memudahkan pemasangannya. Dibungkus secara berkeping-keping juga mengurangkan kos pembungkusan dan penyimpanan. Sendi pelindung polipropena fleksibel tersembunyi di belakang jalur elastik. Lubang yang dibor di dasar dan bahagian atas membolehkan aliran udara yang diperlukan untuk mengelakkan terlalu panas.

Gelang

Fred

Gelang Terdapat pelbagai jenis gelang dan gelang: pereka, emas, plastik, murah dan mahal ... tetapi cantik seperti mereka, semuanya adalah gelang yang sederhana dan hanya. Fred adalah sesuatu yang lebih. Sarung tangan ini dalam kesederhanaannya menghidupkan golongan bangsawan zaman dahulu, namun moden. Mereka boleh dipakai di tangan kosong juga di blaus sutera atau sweater hitam, dan mereka akan sentiasa menambah sentuhan kelas pada orang yang memakainya. Gelang ini unik kerana mereka berpasangan. Mereka sangat ringan yang menjadikannya tidak selesa. Dengan memakainya, seseorang akan dengan malu-malu diperhatikan!