Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

2013 goo Calendar “MONTH & DAY”

Kalendar Kalendar promosi yang unik dan menyeronokkan yang dikembangkan dan dihasilkan untuk laman web goo memanfaatkan tekstur kertas dan memikirkan fungsinya. Edisi 2013 ini adalah kalendar dan jadual penganjur digabungkan menjadi satu dengan ruang untuk menulis dalam rancangan sepanjang tahun dan jadual harian. Kertas berkualiti tebal untuk kalendar dan kertas kos rendah yang tepat untuk mencatat nota untuk penganjur jadual dipilih dengan teliti dan kontras yang dibuat sesuai untuk bahagian reka bentuk kalendar. Ciri tambahan penganjur jadual pengisian menjadikannya sempurna sebagai kalendar meja yang mesra pengguna.

Kerusi Makan

'A' Back Windsor

Kerusi Makan Kayu keras yang kukuh, alat ganti tradisional dan jentera kontemporari mengemas kerusi Windsor yang baik. Kaki depan melintasi tempat duduk untuk menjadi tiang raja dan kaki belakang mencapai puncak. Dengan triangulasi, reka bentuk yang kuat ini menyesuaikan kekuatan mampatan dan ketegangan kepada kesan visual dan fizikal maksimum. Cat susu atau kemasan minyak jernih mengekalkan tradisi Windsor Chairs yang lestari.

Kerusi Kopi Yang Boleh Diubah Dan Kerusi Rehat

Twins

Kerusi Kopi Yang Boleh Diubah Dan Kerusi Rehat Konsep meja kopi Twins adalah ringkas. Meja kopi berlubang menyimpan dua tempat duduk kayu penuh di dalamnya. Permukaan kanan dan kiri meja, sebenarnya penutup yang boleh ditarik keluar dari badan utama meja untuk membolehkan pengambilan kerusi. Tempat duduk mempunyai kaki yang boleh dilipat yang harus dipusingkan agar kerusi berada di kedudukan yang betul. Setelah kerusi, atau kedua-dua kerusi itu keluar, penutupnya kembali ke meja. Apabila kerusi di luar, meja juga berfungsi sebagai ruang penyimpanan yang besar.

Kalendar

NTT COMWARE 2013 Calendar “Custom&Enjoy”

Kalendar Dalam gaya seperti kaleidoskop, ini adalah kalendar dengan grafik potongan bertindih yang dilukis dengan corak pelbagai warna. Reka bentuknya dengan corak warna yang dapat diubah suai dan diperibadikan dengan hanya mengubah susunan kepingan menggambarkan kepekaan kreatif NTT COMWARE. Terdapat ruang menulis yang mencukupi dan garis panduan mengambil kira fungsi yang menjadikannya sempurna sebagai kalendar jadual yang ingin anda gunakan untuk menghias ruang peribadi anda.

Kerusi Ruang Tamu

Cat's Cradle

Kerusi Ruang Tamu Digit atau Serat, dilema proses reka bentuk semasa. Kita semua adalah pemula tetapi ada di antara kita yang mesti berusaha. Pereka permulaan memerhatikan setiap teknik yang ada dan mempelajari beberapa teknik. Dengan masa (~ 10,000 jam) kami memperoleh kemudahan (-ies) yang meningkatkan / mempopularkan / memperibadikan / menjimatkan permainan kami. Oleh itu, saya terpesona dengan daya tarikan semasa dengan media yang mencadangkan bahawa blok reka bentuk yang paling asas adalah digit, mudah dikendalikan. Angka tersebut bukan unit penghasil nyawa, hanya pembundaran ke penyebut yang paling biasa lebih kecil daripada serat. Reka bentuk sekurang-kurangnya pecah, serpihan dan serat.

Katil Sofa

Umea

Katil Sofa Umea adalah katil sofa yang sangat seksi, ringan dan elegan secara visual untuk sehingga tiga orang tempat duduk dan dua orang dalam keadaan tidur. Walaupun perkakasannya adalah sistem klik klasik, inovasi sebenar ini berasal dari garis dan kontur seksi yang menjadikannya perabot yang cukup menarik.