Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tempat Kek

Temple

Tempat Kek Dari semakin popularnya pembuatan roti di rumah, kita dapat melihat keperluan untuk membuat kuih kontemporari yang moden, yang mudah disimpan di dalam almari atau lukisan. Mudah dibersihkan dan selamat mencuci pinggan mangkuk. Kuil mudah dipasang dan intuitif dengan menggeser pinggan di bahagian atas tulang belakang tirus. Pembongkaran semudah itu dengan hanya melepaskannya. Semua 4 elemen utama dipegang bersama oleh Stacker. Stacker membantu menyatukan semua elemen untuk penyimpanan kompak pelbagai sudut. Anda boleh menggunakan konfigurasi plat yang berbeza untuk majlis yang berbeza.

Kerusi Rehat

Bessa

Kerusi Rehat Direka untuk ruang santai hotel, resort dan kediaman peribadi, kerusi santai Bessa selaras dengan projek reka bentuk dalaman moden. Reka bentuknya memberikan ketenangan yang mengundang pengalaman untuk dikenang. Setelah menyelesaikan pengeluarannya yang mampan, kita dapat menikmati keseimbangan antara bentuk, reka bentuk kontemporari, fungsi dan nilai organiknya.

Kalendar

calendar 2013 “Waterwheel”

Kalendar Waterwheel adalah kalendar tiga dimensi yang terbuat dari enam dayung yang dipasang dalam bentuk kincir air. Putar kalendar yang unik untuk desktop anda seperti kincir air setiap bulan untuk digunakan. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Almari Pakaian Pelbagai Fungsi

Shanghai

Almari Pakaian Pelbagai Fungsi Almari pakaian pelbagai fungsi "Shanghai". Corak muka dan bentuk lakon berfungsi sebagai "hiasan dinding", dan ini memungkinkan untuk menganggap almari pakaian sebagai komponen hiasan. Sistem "Semua termasuk": merangkumi tempat penyimpanan dengan jumlah yang berbeza; meja sisi katil terbina dalam menjadi bahagian depan almari pakaian yang dibuka dan ditutup dengan satu tolakan depan; 2 lampu malam terbina dalam tersembunyi di bawah kelantangan yang luar biasa di kedua-dua sisi katil. Bahagian utama almari diperbuat daripada kepingan berbentuk kayu kecil. Ia terdiri daripada 1500 keping kempas dan 4500 keping kayu putih.

Jadual Akhir

TIND End Table

Jadual Akhir Jadual Akhir TIND adalah meja kecil yang mesra alam dengan kehadiran visual yang kuat. Bahagian atas keluli yang dikitar semula telah dipotong air dengan corak yang rumit yang menghasilkan corak cahaya dan bayangan yang jelas. Bentuk kaki buluh ditentukan oleh corak di bahagian atas keluli, dan masing-masing empat belas kaki melewati bahagian atas keluli dan kemudian dipotong rata. Dilihat dari atas, buluh berkarbonat menghasilkan corak penahan, disandingkan dengan keluli berlubang. Buluh adalah bahan mentah yang cepat diperbaharui, kerana buluh adalah rumput yang tumbuh dengan cepat, bukan produk kayu.

Mainan

Rocking Zebra

Mainan Kanak-kanak menggemari mainan goyang segar ini, sementara penampilan kontemporari, grafik funky dan kayu semula jadi, sangat menarik perhatian di rumah moden ini. Cabaran reka bentuk melibatkan mengekalkan watak penting mainan pusaka klasik, sambil menggunakan teknik canggih dan sistem pembinaan modular untuk memungkinkan jenis haiwan tambahan di masa depan dengan perubahan bahagian minimum. Produk yang dibungkus juga perlu ringkas dan kurang dari 10kg untuk saluran penjualan internet langsung. Penggunaan laminasi cetak khusus adalah yang pertama, menghasilkan warna / corak yang sempurna pada permukaan yang tahan calar