Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kad Mesej

Standing Message Card “Post Animal”

Kad Mesej Biarkan alat kraf kertas haiwan menyampaikan mesej penting anda. Tuliskan mesej anda ke dalam badan kemudian hantarkan bersama-sama dengan bahagian lain di dalam sampul surat. Ini adalah kad pesanan ringkas yang dapat disatukan dan dipaparkan oleh penerima. Mempunyai enam haiwan yang berbeza: itik, babi, zebra, penguin, zirafah dan rusa. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang.

Sofa Yang Boleh Diubah

Mäss

Sofa Yang Boleh Diubah Saya ingin membuat sofa modular yang dapat diubah dalam beberapa penyelesaian tempat duduk yang berasingan. Keseluruhan perabot hanya terdiri dari dua kepingan yang berbeza dengan bentuk yang sama untuk membentuk pelbagai penyelesaian. Struktur utamanya adalah bentuk sisi lengan yang sama tetapi hanya lebih tebal. Lengan sandaran boleh dipusingkan 180 darjah untuk mengubah atau meneruskan bahagian utama perabot.

Tempat Kek

Temple

Tempat Kek Dari semakin popularnya pembuatan roti di rumah, kita dapat melihat keperluan untuk membuat kuih kontemporari yang moden, yang mudah disimpan di dalam almari atau lukisan. Mudah dibersihkan dan selamat mencuci pinggan mangkuk. Kuil mudah dipasang dan intuitif dengan menggeser pinggan di bahagian atas tulang belakang tirus. Pembongkaran semudah itu dengan hanya melepaskannya. Semua 4 elemen utama dipegang bersama oleh Stacker. Stacker membantu menyatukan semua elemen untuk penyimpanan kompak pelbagai sudut. Anda boleh menggunakan konfigurasi plat yang berbeza untuk majlis yang berbeza.

Kerusi Rehat

Bessa

Kerusi Rehat Direka untuk ruang santai hotel, resort dan kediaman peribadi, kerusi santai Bessa selaras dengan projek reka bentuk dalaman moden. Reka bentuknya memberikan ketenangan yang mengundang pengalaman untuk dikenang. Setelah menyelesaikan pengeluarannya yang mampan, kita dapat menikmati keseimbangan antara bentuk, reka bentuk kontemporari, fungsi dan nilai organiknya.

Kalendar

calendar 2013 “Waterwheel”

Kalendar Waterwheel adalah kalendar tiga dimensi yang terbuat dari enam dayung yang dipasang dalam bentuk kincir air. Putar kalendar yang unik untuk desktop anda seperti kincir air setiap bulan untuk digunakan. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".