Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah Persendirian

Bbq Area

Rumah Persendirian Projek kawasan bbq adalah ruang yang membolehkan memasak di luar rumah dan menyatukan keluarga. Di Chile kawasan bbq biasanya terletak jauh dari rumah namun dalam projek ini ia adalah sebahagian dari rumah yang menyatukannya dengan taman dengan menggunakan tingkap lipat bercahaya besar yang memungkinkan keajaiban ruang taman mengalir ke dalam rumah. Empat ruang, alam, kolam, makan dan memasak disatukan dalam reka bentuk yang unik.

Reka Bentuk Seni Bina Fasad

Cecilip

Reka Bentuk Seni Bina Fasad Reka bentuk sampul Cecilip diselaraskan oleh superposisi unsur mendatar yang memungkinkan untuk mencapai bentuk organik yang membezakan isipadu bangunan. Setiap modul terdiri daripada bahagian garis yang tertulis dalam radius kelengkungan yang akan dibentuk. Kepingan tersebut menggunakan profil segi empat tepat dari aluminium anodized perak selebar 10 cm dan tebal 2 mm dan diletakkan di panel aluminium komposit. Setelah modul dipasang, bahagian depan dilapisi dengan keluli tahan karat 22 gauge.

Kedai

Ilumel

Kedai Setelah hampir empat dekad sejarah, kedai Ilumel adalah salah satu firma terbesar dan paling berprestij di Republik Dominika di pasar perabot, pencahayaan dan hiasan. Intervensi terbaru bertindak balas terhadap perlunya perluasan kawasan pameran dan definisi laluan yang lebih bersih dan lebih jelas yang memungkinkan untuk menghargai pelbagai koleksi yang ada.

Reka Bentuk Pemasangan Seni

Hand down the Tale of the HEIKE

Reka Bentuk Pemasangan Seni Reka bentuk pentas tiga dimensi menggunakan keseluruhan ruang pentas. Kami mencari tarian Jepun yang baru, dan ini adalah reka bentuk seni panggung yang bertujuan untuk bentuk tarian Jepun Kontemporari yang ideal. Tidak seperti seni pentas dua dimensi tarian tradisional Jepun, reka bentuk tiga dimensi yang memanfaatkan keseluruhan ruang pentas.

Pengubahsuaian Hotel

Renovated Fisherman's House

Pengubahsuaian Hotel Hotel SIXX terletak di kampung Houhai di Teluk Haitang di Sanya. Laut selatan China berjarak 10 meter di depan hotel, dan Houhai terkenal sebagai surga surfer di China. Arkitek mengubah bangunan tiga tingkat yang asli, yang dilayani untuk keluarga nelayan tempatan selama bertahun-tahun, menjadi hotel resort bertema berselancar, dengan memperkuat struktur lama dan memperbaharui ruang di dalamnya.

Kediaman Hujung Minggu

Cliff House

Kediaman Hujung Minggu Ini adalah kabin memancing dengan pemandangan gunung, di tebing Sungai Heaven ('Tenkawa' dalam bahasa Jepun). Diperbuat daripada konkrit bertetulang, bentuknya adalah tiub sederhana, sepanjang enam meter. Hujung tiub di tepi jalan ditimbang dan berlabuh jauh di dalam tanah, sehingga memanjang secara mendatar dari tebing dan menggantung di atas air. Reka bentuknya sederhana, dalamannya luas, dan dek tepi sungai terbuka ke langit, gunung dan sungai. Dibina di bawah permukaan jalan, hanya bumbung kabin yang dapat dilihat, dari tepi jalan, sehingga pembinaannya tidak menghalang pemandangan.