Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Gulungan Kayu Manis Dengan Madu

Heaven Drop

Gulungan Kayu Manis Dengan Madu Heaven Drop adalah gulungan kayu manis yang diisi dengan madu tulen yang digunakan bersama teh. Ideanya adalah untuk menggabungkan dua makanan yang digunakan secara berasingan dan membuat produk baru. Para pereka terinspirasi oleh struktur gulungan kayu manis, mereka menggunakan bentuk penggulungnya sebagai wadah untuk madu dan untuk membungkus gulungan kayu manis mereka menggunakan lilin lebah untuk mengasingkan dan mengemas gulungan kayu manis. Ia mempunyai tokoh-tokoh Mesir yang digambarkan di permukaannya dan itu kerana orang Mesir adalah orang pertama yang menyedari pentingnya kayu manis dan menggunakan madu sebagai harta karun! Produk ini boleh menjadi simbol syurga dalam cawan teh anda.

Makanan

Drink Beauty

Makanan Minuman Kecantikan adalah seperti permata yang indah yang boleh anda minum! Kami membuat gabungan dua objek yang digunakan secara berasingan dengan teh: gula-gula batu dan irisan lemon. Reka bentuk ini boleh dimakan sepenuhnya. Dengan menambahkan kepingan lemon ke struktur gula-gula batu, rasanya menjadi lebih baik dan nilai makanannya meningkat kerana vitamin lemon. Pereka hanya mengganti tongkat yang dipegang kristal gula-gula batu dengan sepotong lemon kering. Drink Beauty adalah contoh lengkap dunia moden yang menyatukan keindahan dan kecekapan.

Minuman

Firefly

Minuman Reka bentuk ini adalah koktel baru dengan Chia, idea utama adalah merancang koktel yang mempunyai beberapa fasa rasa. Reka bentuk ini juga dilengkapi dengan warna yang berbeza yang dapat dilihat di bawah cahaya hitam yang menjadikannya sesuai untuk pesta dan kelab. Chia dapat menyerap dan menyimpan apa-apa rasa dan warna sehingga ketika seseorang membuat koktail dengan Firefly dapat merasakan rasa yang berbeda langkah demi langkah. Nilai pemakanan produk ini lebih tinggi dibandingkan dengan koktel lain dan itu semua kerana nilai pemakanan dan kalori rendah Chia . Reka bentuk ini adalah bab baru dalam sejarah minuman dan koktel.

Kapsul

Wildcook

Kapsul Kapsul Wild Cook, adalah kapsul dengan pelbagai bahan semula jadi dan ia direka untuk merokok makanan dan mencipta rasa dan aroma yang berbeza. Sebilangan besar orang percaya bahawa satu-satunya cara untuk membuat makanan dihisap adalah dengan membakar pelbagai jenis kayu tetapi sebenarnya, anda boleh menjadikan makanan anda dihisap dengan banyak bahan dan mencipta rasa dan aroma baru. Pereka menyedari perbezaan rasa di seluruh dunia dan itulah sebabnya reka bentuk ini benar-benar fleksibel dalam hal kegunaan di pelbagai kawasan. Kapsul ini terdapat dalam ramuan campuran dan tunggal.

Besi Curling

Nano Airy

Besi Curling Besi curling nano lapang menggunakan teknologi ion negatif yang inovatif. Menjaga tekstur yang halus, keriting berkilat yang lembut untuk waktu yang lama. Pipa keriting telah menjalani lapisan nano-seramik, terasa sangat halus. Ia merapatkan rambut dengan lembut dan cepat dengan udara panas ion negatif. Berbanding dengan besi melengkung tanpa udara, anda boleh menyelesaikannya dengan kualiti rambut yang lebih lembut. Warna asas produknya adalah putih matte lembut, hangat dan tulen, dan warna aksennya adalah emas merah jambu.

Pelurus Rambut

Nano Airy

Pelurus Rambut Besi pelurus Nano yang sejuk menggabungkan bahan pelapis nano-seramik dengan teknologi besi negatif yang inovatif, yang menjadikan rambut dengan lembut dan anggun menjadi bentuk lurus dengan cepat. Terima kasih kepada sensor magnet di bahagian atas penutup dan badan, peranti mati secara automatik apabila penutup ditutup, yang selamat untuk dibawa. Tubuh yang padat dengan reka bentuk tanpa wayar yang boleh dicas semula USB mudah disimpan di dalam beg tangan dan dibawa, membantu wanita untuk mengekalkan gaya rambut yang elegan kapan saja, di mana sahaja. Skema warna putih dan merah jambu menjadikan peranti ini bersifat feminin.