Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Gula Batu

Two spoons of sugar

Gula Batu Minum teh atau minum kopi bukan hanya untuk menghilangkan dahaga. Ini adalah upacara memanjakan dan berkongsi. Menambah gula ke kopi atau teh anda semudah anda mengingati Angka Romawi! Sama ada anda memerlukan satu sudu gula atau dua atau tiga, anda hanya perlu memilih salah satu daripada tiga angka yang terbuat dari gula dan memasukkannya ke dalam minuman panas / sejuk anda. Satu tindakan dan tujuan anda diselesaikan. Tidak ada sudu, tidak ada ukuran, ia menjadi sederhana.

Tandas Anjing

PoLoo

Tandas Anjing PoLoo adalah tandas automatik untuk membantu anjing dalam keadaan tenang, walaupun cuaca di luar cuaca buruk. Pada musim panas tahun 2008, semasa percutian belayar bersama 3 ekor anjing keluarga Eliana Reggiori, seorang pelaut yang berkelayakan, merancang PoLoo. Bersama rakannya Adnan Al Maleh merancang sesuatu yang bukan sahaja dapat membantu kualiti hidup anjing, tetapi juga dapat meningkatkan kepada pemiliknya yang sudah tua atau kurang upaya dan tidak dapat keluar dari rumah pada musim sejuk. Ia automatik, hindari bau dan mudah digunakan, dibawa, dibersihkan dan sesuai untuk mereka yang tinggal di rumah pangsa, untuk pemilik kenderaan bermotor dan kapal, hotel dan resort.

Birdhouse

Domik Ptashki

Birdhouse Kerana gaya hidup yang monoton dan kurangnya interaksi yang berterusan dengan Alam, seseorang hidup dalam keadaan kerosakan berterusan dan rasa tidak puas hati dalaman, yang tidak memungkinkan dia menikmati hidup sepenuhnya. Ini dapat diperbaiki dengan memperluas batas persepsi dan memperoleh pengalaman baru mengenai interaksi Manusia-Alam. Kenapa burung? Nyanyian mereka secara positif mempengaruhi kesihatan mental manusia, juga burung melindungi lingkungan dari hama serangga. Projek Domik Ptashki adalah peluang untuk mewujudkan kawasan kejiranan yang bermanfaat dan untuk mencuba peranan ahli burung dengan memerhatikan dan merawat burung.

Robot Penjagaan Haiwan Kesayangan

Puro

Robot Penjagaan Haiwan Kesayangan Objektif pereka adalah untuk menyelesaikan masalah dalam anjing yang membesarkan isi rumah. Gangguan kegelisahan anjing dan masalah fisiologi berpunca dari ketidakhadiran penjaga yang berpanjangan. Oleh kerana tempat tinggal mereka yang kecil, pengasuh berkongsi persekitaran tempat tinggal dengan haiwan pendamping, menyebabkan masalah kebersihan. Diilhamkan dari titik kesakitan, pereka datang dengan robot perawatan yang 1. bermain dan berinteraksi dengan haiwan pendamping dengan membuang makanan, 2. membersihkan debu dan serpihan setelah melakukan aktiviti di dalam rumah, dan 3. mengeluarkan bau dan rambut ketika haiwan pendamping mengambil berehat.

Modul Perabot Kucing

Polkota

Modul Perabot Kucing Sekiranya anda mempunyai kucing, anda mungkin mempunyai sekurang-kurangnya dua dari tiga masalah ini semasa memilih kediaman untuknya: kekurangan estetika, kelestarian, dan keselesaan. Tetapi modul loket ini menyelesaikan masalah ini dengan menggabungkan tiga faktor: 1) Reka bentuk minimalis: kesederhanaan bentuk dan kebolehubahan reka bentuk warna; 2) Mesra alam: sisa kayu (habuk papan, serutan) selamat untuk kesihatan kucing dan pemiliknya; 3) Keunikan: modul digabungkan antara satu sama lain, yang membolehkan anda membuat pangsapuri kucing yang berasingan di dalam rumah anda.

Kolar Anjing

Blue

Kolar Anjing Ini bukan hanya Dog Collar, tetapi Dog Collar dengan kalung yang boleh dilepas. Frida menggunakan kulit berkualiti dengan tembaga padat. Semasa merancang potongan ini, dia harus mempertimbangkan cara selamat yang mudah untuk melekatkan kalung ketika anjing itu memakai kolar. Kolar itu juga harus mempunyai nuansa mewah tanpa kalung. Dengan reka bentuk ini, kalung yang boleh dilepas, pemiliknya dapat menghiasi anjing mereka apabila mereka mahu.